22 Jul
22Jul

עיצוב חיים פיננסיים

מחקרים מראים שעמדותינו ואמונותינו בנוגע לכסף מעצבות את הדרך שבה אנו חיים, ושהקשר בין כסף לאושר הוא לא מובן מאיליו.

ממש גילוי מרעיש... 

טוב, אז זה לא סוד  - אנשים זקוקים לאפשרויות טובות יותר ולתכנון פיננסי אחר.

יועצים פיננסיים אופייניים עוזרים ללקוחותיהם להשקיע את כספם, אך אצלנו בשיא אנו עושים יותר.

מה זה עיצוב חיים פיננסיים?

מפת דרכים לשיא שלכם - העתיד הטוב ביותר שלכם.

 עיצוב חיים פיננסיים הוא תהליך מקיף לניתוח וזיהוי צרכי הלקוח, יצירת תוכניות ואסטרטגיות מותאמות ובנוסף מספק אימון תומך בדרך לחיים אותם אנו שואפים לחיות.   הגישה שלנו בשיא היא מקיפה וגמישה, גישה המאפשרת לתוכניות לצמוח ולזרום באיזון עם חיי הלקוחות שלנו. אז איך עושים את זה? למה זה שונה מתכנון פיננסי סטנדרטי? לפני שאנו מסתכלים על המספרים.

חזון למטרות וסדרי העדיפויות שלך.

לכל אדם הגדרת העושר בשבילו היא ייחודית. היא לא רק מספרים וכסף, היא מורכבת מהרבה יותר מנכסים או חסכונות. עבור חלקנו זו חופשה חלומית. עבור אחרים זה בית עם חצר ליהנות עם המשפחה. עבור רובנו זה שילוב של שניהם - כמו גם זמן איכות. והגיוני גם שסדרי העדיפויות הללו ישתנו בכל שלב בחיים.

בעיצוב חיים פיננסיים קיימות כל התכונות של תוכנית פיננסית מסורתית כמו: ייעוץ בנושא תזרים מזומנים, השקעות, אסטרטגיית מס, ביטוח, תכנון עיזבון וירושות.

ועכשיו, אנו עוברים לשלב הבא. העיצוב מעצים אותנו באמצעות החלפת מיקוד המחשבה כדי לבנות חיים טובים יותר. אסטרטגיה שמתווה דרך לחלומות שלך, עם מפה פיננסית מאובטחת שתביא אותך לשם במהירות האפשרית.

 שיא מציעה יותר מייעוץ פיננסי מסורתי.

המתכננים המסורתיים מתמקדים קודם בכסף . הם מזהים בעיות ומפתחים פתרונות סטנדרטיים חד פעמיים.

עיצוב חיים חורג מהייעוץ המסורתי .

ב-שיא אנו מתמקדים קודם כל בלקוח ומשקיעים את מירב הזמן בכדי להבין את יעדי חייו של כל אחד ואת ערכיהם. אנו מזהים רצונות אישיים ומוצאים פתרונות ייחודיים ממקום של העצמה ולעורר השראה. אנו מקשיבים קשב רב ומעריכים לעומק את רצון הלקוחות בזמן הייעוץ שלנו.

כל אחד מאיתנו מגיע עם ייחודיות משלו, עם צבע אחר וחוויות שחווינו בחיים ולכל אחד חזון איליו הוא שואף.

השיטה שבה אנו פועלים מאפשרת לראות את העתיד בבהירות, לצמצם משתנים, להסיר חששות ועכבות ולהגשים כל מטרה ויעד בתכנית הייחודית משלו.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.