02 May
02May

בין אם אתם רואיי חשבון, יועצי מס, פנסיוני, או כולם יחד, אני רוצה לדבר אתכם היום על משהו שקרוב לליבי.

 כמומחים בתחום, השקענו אינספור שעות בשליטה ביצירת פתרונות פיננסיים עבור הלקוחות שלנו.     

 אבל הרשו לי לשאול אתכם זאת - מתי בפעם האחרונה באמת הקדשתם זמן להבין את האדם שיושב מולכם?

 אנחנו חיים בעולם שבו המספרים והמדדים שולטים. לימדו אותנו לנתח נתונים, לנתח מספרים וליצור מודלים פיננסיים מורכבים. אבל בעשותנו זאת, לעתים קרובות אנו שוכחים את הגורם האנושי שנמצא בלב כל תוכנית פיננסית - האנשים עבורם אנו יוצרים את הפתרונות הללו.

 אני מבין שזה לא מכוון. אנחנו לא עושים זאת כדי להיות קרים או מנותקים, אלא כי ככה אימנו אותנו. ותאמינו לי, אני יודע כמה קל להיתפס לעולם הפתרונות למספרים.

 אבל הרשו לי לומר לכם, יש משהו באמת קסום שקורה כאשר אנו לוקחים את הזמן כדי להבין באמת את האדם היושב מולנו.

 תחשבו על זה - הלקוחות שלנו מגיעים אלינו עם החלומות שלהם, השאיפות שלהם, הפחדים והחששות שלהם. הם סומכים עלינו עם הכסף שהרוויחו בעמל רב והעתיד הכלכלי שלהם. ובתמורה, מגיע להם יותר מסתם תוכנית פיננסית אחת שמתאימה לכולם

לכן, האתגר שלי אליכם היום הוא זה - קחו צעד אחורה מהמספרים והתחברו באמת לאנשים שמולכם. קחו את הזמן להבין את המטרות שלהם, את הפחדים שלהם ואת החלומות שלהם. בנו איתם לא רק תוכנית פיננסית, אלא מערכת יחסים. .

 וכשזה יקרה, משהו מדהים באמת יקרה. אתם תראו את הלקוחות שלכם נעשים מעורבים יותר, מתעמקים בתהליך, משתפים יותר ונאמנים לכם יותר. הם יסמכו עליכם ברמה עמוקה יותר ויהיו מוכנים יותר לעקוב אחר עצתכם. והכי חשוב, הם יהיו מאושרים ומסופקים יותר בחייהם הפיננסיים.

 אז בואו נשתחרר מכבלי המספרים והנתונים, ונאמץ את המהות האמיתית של התכנון - האנשים שאנחנו משרתים. בואו נהפוך את המשימה שלנו להבין באמת ולהתחבר לאדם שיושב מולנו. וכשנעשה זאת, לא רק שניצור תוכניות פיננסיות טובות יותר, אלא גם נשפיע לטובה על חייהם של אלה שאנו משרתים.

ירון בן עמי - מתכנן חיים פיננסי מוסמך CLFP

מנהל תחום תכנון פרישה שיא MAGIC מקבוצת השיא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.